Obecna sytuacja wpływa na nasze życie codzienne, dlatego zapewniamy Państwa, że w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo Kasa Unii Lubelskiej dokłada wszelkich starań, by obsługa Klientów w placówkach odbywała się z zachowaniem wszystkich środków ostrożności.
Zachęcamy, do korzystania z bankowości elektronicznej eSKOK i aplikacji mobilnej mSKOK oraz kart płatniczych VISA, a także bankomatów.
Jednak jeśli mają Państwo potrzebę załatwienia swoich spraw bezpośrednio w placówce – serdecznie zapraszamy i jednocześnie informujemy, że jesteśmy odpowiednio przygotowani. W naszych Oddziałach staramy się pracować normalnie i zapewnić aby obsługa przebiegała jak dotychczas. Dokładamy wszelkich starań, by nasze placówki były bezpieczne zarówno dla Państwa, jak i naszych pracowników.
WPROWADZONE ZASADY OBSŁUGI:
BEZPIECZNE ODLEGŁOŚCI
Zachowane niezbędnego minimum 2 metrów odległości od innych osób, przebywających w tym samym czasie w placówce.
OGRANICZONA LICZBA KLIENTÓW
W oddziałach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba osób. Dla bezpieczeństwa prosimy poczekać przed placówką na swoją kolej.
ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Personel Kasy został wyposażony w maseczki ochronne. Używamy także rękawiczek jednorazowych i stale dezynfekujemy powierzchnie.
EKRANY OCHRONNE
Ekrany zamontowane na biurkach obsługi, chronią przed bezpośrednim kontaktem, zwiększając tym samym bezpieczeństwo.
DBAJMY O NASZE WSPÓLNE BEZPIECZEŃSTWO!
Aktualny stan pandemii przekłada się na niemal każdy aspekt naszego życia, również na korzystanie z usług finansowych. Cały czas pracujemy nad wprowadzeniem nowszych rozwiązań, dzięki którym jeszcze więcej spraw można będzie zrealizować zdalnie. Na bieżąco będziemy informować Państwa o zmianach.