Szanowni Państwo,

przypominamy, że od dnia 1 lipca 2019 r. zmianie uległy wszystkie numery Państwa rachunków, prowadzonych przez Kasę Unii Lubelskiej.

Powyższa zmiana wynika z Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych w zakresie nadawania i oznaczania rachunków prowadzonych przez Kasę Unii Lubelskiej, unikatowym identyfikatorem.

Zmianie uległy numery rachunków dla:

  • Indywidualnego Konta Spółdzielczego (IKS),
  • Rachunku Systematycznego Oszczędzania „Książeczka” (KSO),
  • Umów zawartych lokat,
  • Umów pożyczek/kredytów.

WAŻNE! Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z treścią poniższych informacji.

1. Należy niezwłocznie poinformować o zmianie numeru rachunku wszystkie podmioty i osoby fizyczne, które przelewają środki na Państwa konto, a w szczególności:

  • pracodawcę,
  • ZUS/KRUS lub inne organy wypłacające świadczenia emerytalno-rentowe,
  • Urząd Skarbowy,
  • inny bank lub Kasę, jeśli posiadają w nich Państwo zdefiniowane zlecenie stałe do Kasy Unii Lubelskiej,
  • ewentualnie: Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa – jeśli otrzymują Państwo dopłaty, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – np. jeśli otrzymują Państwo na rachunek
    w Kasie świadczenie 500+, Urząd Gminy, Urząd Miasta, Uczelnię przesyłającą stypendium, Towarzystwa Ubezpieczeniowe, Domy maklerskie, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych itp.

2. Należy niezwłocznie dokonać zmiany numeru rachunku na nowy we wszystkich zleceniach stałych oraz szablonach przelewów zdefiniowanych w bankowości elektronicznej eSKOK, również tych które wykonywane są pomiędzy rachunkami własnymi (IKS/KSO) oraz pomiędzy rachunkami członków Kasy.

3. Należy niezwłocznie dokonać zmiany numeru rachunku na nowy we wszystkich dyspozycjach zleceń stałych złożonych w placówkach Kasy (np. dotyczy to zleceń na comiesięczne pobieranie opłaty składki ubezpieczenia, comiesięczne przekazywanie kwoty na rachunek systematycznego oszczędzania itp.). W tym celu niezbędna będzie Państwa osobista wizyta
w najbliższej placówce Kasy i dokonanie
pisemnej zmiany złożonej dyspozycji.

W przypadku nie poinformowania nadawców przelewów o nowych numerach rachunków oraz nie dokonania zmiany numeru rachunku w dyspozycjach zleceń stałych oraz szablonach przelewów zdefiniowanych w bankowości elektronicznej eSKOK – po dniu 08.02.2020 r. Państwa przelewy mogą być automatycznie zwracane na konto nadawcy.

Poniżej przedstawiamy na czym polega zmiana numeru rachunku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji. Prosimy o kontakt telefoniczny lub wizytę w najbliższej placówce Kasy (aktualny wykaz placówek znajduje się na stronie www.kasaul.pl).